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FRAGEN & ANTWORTEN

  • Cleaning & Maintenance
    If your product gets a little dirty over time, you can carefully soak it in cold water and then let it air dry. The fringes may be a bit disheveled. After drying, brush through with a comb and cut off any fluff with scissors. Caution: You should not soak the wood! You can also use a damp cloth to clean your product. They are not suitable for microwaves, steamers or similar. With long, intensive use, there may be signs of wear and tear (despite the greatest care during manufacture). Please check your product (especially baby products) regularly so that you can identify defects early on. If you discover something, it is important that you do not carry out any repairs yourself. In such a case, please contact me directly. I'm happy to help. I hereby declare that I accept no liability.
  • manufacturing
    All products are lovingly handcrafted in Switzerland. Due to the wide range of colors and accessories, there are hardly any limits to your wishes.
  • Was ist, wenn ich mit meinem Artikel nicht zufrieden bin?
    Falls du aus irgend einem Grund unzufrieden mit deinem Produkt sein solltest, kannst du dich gerne mit einem Foto und einem Beschrieb des Reklamationsgrundes bei mir melden und ich werde dir deinen Artikel ersetzen oder dir das Geld gegen das Produkt zurücküberweisen. Bei einer Rückgabe müsstest du die Versandkosten selber tragen.
  • Lieferzeit
    Der Standardversand garantiert eine Lieferung innert 7-14 Werktagen. Die Lieferung erfolgt jedoch meist innerhalb einer Woche. Die Ausnahme bilden dabei stark personalisierte Produkte oder grosse Wandbehänge auf Kundenwunsch.
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